Monday, 21 November 2011

kehilangan -.-

assalamuailaikum . oke , entri kali ni pasal kehilangan . sape ?? "mak" aku . tahun lepas paling pahit aku lalui . pengalaman yang aku tak boleh lupe sampai bila-bila . kehilangan itu amat pahit . benda yang kite tak jangka berlaku . tapi ape kan daya , tu semua telah tertulis . kite kena redha walaopon amat pahit nak terima . yess , rindu sangat dekat "mak" . moge mak tenang dekat sane , amin ~~ aku macam hilang semangat sebab orang tersayang dah takde dekat dunia ni -.- tapi yang hidup perlu teruskan kehidupan . oke , taknak cerite banyak , sedih nanti :) "love and miss you mum " <3

5 comments:

sweetsourbitter said...

just pray for her (:

syahira :D said...

okay , thanx yawww :D

Anonymous said...

saba yer sayang....tabah hadapi segala dugaan k...yg penting ingat...Allah ad dsamping kita...pe2 yg jadik dlm hidup kita smua ataz izin dye....mgkin syira dlm golongan hamba nyer yg kuat hadapi cobaan....soo...saba jela... :)

jamaliah arshad said...

be strong dear. sume yang berlaku ade hikmahnya.. poor you. -,-

yayalicious said...

bsbrla..sdekah kan je al-fatihah utk nye slalo dan jdila ank yg terbaik utk nye jg.. ^_^..